back in buissnes

aha. då var man tillbaka igen. känner en liten press på mig att jag måste ha en blogg, vet inte varför!?
kom hem från vårdcentralen nyss. dom kom fram till att jag bara har spänninghuvudvärk och att det ska tydlligen försvinna den här veckan? aha, då får vi hoppas det då för det är fan inte kul och gå runt och ha förbannat ont i huvudet.. jag ska stressa ner och ta det lugnt sa han! jag känner mig inte ens stressad, inte medvetet iallafall? konstigt.. men det är nog skolan som gör mig stressad som det är nått. vad gör jag annars lixom, ligger i soffan hela dagarna! aja. man får väl hoppas att det går över snart..

micke kommer vid sju. myspys! pappa jobbar så jag måste laga mat! tänkte göra en pastasallad :D , det är mumma! aja, ska gå ner och glo!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0