äntligen över

okej. nu är allt över, nästan! det är fan skönt.. att det kan va så mycket stress för en dag?!
det är konstigt det!

jahopp. va hos mormor igår! det var ju inte kul direkt! ville bara ha mina pengar så jag kunde åka hem igen! pengarna fick man men åkte hem gjorde jag inte! mamma och jag åkte väl vid sju kanske..
pappa ringde när vi var påväg hem =D .. allt var bra och så.. han hade precis kommit hem från kyrkan med farmor! saknar pappa =( .. men han kommer väl hem snart!

amanda och dom kommer sen. det ska bli kul faktiskt.. vi ska käka lite sen ska vi spela julspelet!
får man väl se om det finns nått fint där!
sen kommer emma och jennan och hämtar mig så ska vi supa och åka hiss i hennes hus =)
det blir harrys ikväll.. skull egentligen åkt till parken men det är inget kul där längre, bara gamlingar!
sen känner man mer på harrys.. wiiiee! hoppas det blir kul!


imorrn ska jag till micke, hoppas jag! allt var så bra igår och i förrgår! blev lite nykär där ett tag <3 , fast nu är det som vanligt igen, haha, nääää! älskar dig!

ska ner och kolla på teve!
chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0