ahhhh

jag visste att jag inte skulle kunna somna igen :/ . kommer aldrig orka gå upp imorrn!
har svenska och rörligbild imorrn.. svenskan är ju så jävla långtråkig jämt och på rörlig bild så får man ju aldrig nåt gjort för mange och olle gör ju aldrig nått :) .. dom låter bara mig göra allt skit och nu är det dags att redigera och det kan inte jag!! .. det ända vi gjorde idag var att blåsa ballonger, så mycket görs det på dom lektionerna..

whaaa. måste hoppa i säng.. men jag är egnetligen inte trött!

ska ha myskväll med familjen på fredag. eller en liten "avskedskväll" för pappsen..
ska väl bli mysigt! hoppas vincent är på bara, annars blir det inget kul!


aja. ska gå och pooa nu!
 god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0